تلویزیون‌های اسنوا، تعامل صوتی کاربر به زبان فارسی را تشخیص می‌دهند

با در دسترس قرارگیری مقدمات نسل چهارم صنعت، ما برای نمایش آخرین نوآوری‌ها در رابط کاربری، تجمیع محتوا و توسعه برنامه‌ها در حال رقابت جدی هستیم تا محصولات ما بتواند برنامه‌ها و ویجت‌ها را هرچه بهتر و بهینه‌تر اجرا کرده و بستری جذاب‌تر برای پخش ویدئوها به عنوان یک انتظار جدی از سمت مشتریان، باشند. قابلیت‌های کنونی تلویزیون‌های اسنوا به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا محتوا را جستجو، مرور، اشتراک‌گذاری، به‌روزرسانی و دانلود کنند و به این جهت تمرکز ما در برنامه‌های آینده بر طراحی تجربه تمرکز خواهد داشت زیرا سطح مورد نیاز در طراحی ظاهری و سخت افزاری به نظر می‌رسد در بلوغ کافی قرار داشته باشد.

در حال حاضر از آنجایی که کاربران در سراسر جهان زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند، لذت بردن از سرگرمی‌های خانگی با کیفیت بالا به یک امر ضروری تبدیل شده است. تلویزیون‌های هوشمند اسنوا با درک این موضوع که این روزها کاربران باید کارهای بیشتری را با تلویزیون‌های خود انجام دهند، به کاربران این امکان را می‌دهد که از محتوای ویدیویی مورد علاقه خود لذت برده، اخبار و اطلاعات هوشمندانه‌ای را دریافت کرده، بازی کنند و تعاملی واقعی به «زبان فارسی» را داشته باشند.

راز پنهان چنین مواردی برای تلویزیون‌های هوشمند اسنوا، سیستم عامل جدید آن است. این سیستم عامل یک نسخه سفارشی شده از آندروید است که حداکثر سازگاری را با سخت افزار آن دارد. این سیستم عامل جدید به زودی کاربردهای بیشتری پیدا می‌کند و علاوه بر تلویزیون در حال توسعه به سمت تبدیل شدن به بخش‌هایی از هاب هوشمند لوازم خانگی خواهد شد که در این مدت سرمایه گذاری‌های زیادی بر روی آن انجام داده‌ایم و آزمایشگاه‌های پیشرفته IoT و هوش مصنوعی ما بر روی آن در حال تحقیق هستند.

در حال حاضر تلویزیون های جدید اسنوا، با کنترل دارای میکروفون عرضه می‌شود که توانایی تشخیص دستورات متفاوتی از آب و هوا یا جستجوی محتوایی خاص در اخبار و یا یافتن فیلمی با بازیگری فردی خاص در ژانری خاص را دارد و مستقل از گفتار کاربر عمل می‌کند. البته این میکروفن مانند دستیارهای صوتی همواره فعال نیست و با گرفتن دکمه مخصوص تا پایان دستور، فعال خواهد ماند. سیستمی که با هر بار استفاده، عمق دقت آن برای دستور دهنده افزایش می‌یابد.

اشتراک‌گذاری