اسنوا بخشی از پنل‌های نمایش خود را از «ساخت ایران» تامین خواهد کرد

با راه اندازی خط تولید پنل در ایران با سرمایه‌گذاری گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب در هلدینگ لوازم خانگی خود به میزان 3.6 میلیون دلار، اسنوا می‌تواند نسل جدیدی از تلویزیون‌های خود را با قابلیت‌های فنی و نرم‌افزاری بیشتری عرضه کند و سرعت تولید و حتی پوشش خدمات پس از فروش خود در ارتباط با محصولات تصویری را توسعه دهد.

این خط اجازه خواهد داد که روزانه 2500 پنل تا سایز 65 اینچ را با فرکانس‌هایی از 60 تا 400 هرتز برای کیفیت Ultra HD تا سطح 8K با تکنولوژی‌های متفاوت LED, OLED, QLED و با قابلیت‌هایی نظیر IPS و VA تولید گردد.

پیش از این سایت تولید بردهای الکترونیکی در سال 1399 نیز به عنوان بخشی استراتژیک به این مجموعه ملحق شده بود.

سایت تولید تلویزیون، در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ مترمربع فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ با تولید CRT در ابعاد ۱۴، ۲۱ و ۲۹ اینچ آغاز کرد و در حال حاضر تلویزیون‌هایی led تا سایز 75 اینچ را روی خط تولید خود قرار می دهد. این سایت مجهز به دستگاه‌های TDK و AVK به‌منظور مونتاژ تمام‌اتوماتیک بردهای الکترونیکی، دستگاه Soldering تمام‌اتوماتیک، دستگاه BGA، دستگاه شستشوی برد آلتراسونیک، تجهیزات Signal Room جهت تولید شبکه‌های آنالوگ و دیجیتال و داشتن اتاق Clean Room بوده که در این مرحله، تولید پنل تصویر، نیز به آن اضافه شده است.

اشتراک‌گذاری