بخش پاسخگویی آنلاین اسنوا در دو بخش اجتماعی و سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شد هرچند ساعات آن همچنان در بازه تعریف شده اداری قرار دارد اما به دنبال اتصال آن به خدمات 24 ساعته بدون وقفه خود است.
در حال حاضر پاسخگویی خدمات در شبکههای اجتماعی در حیطه اینستاگرام قرار داشته و مشاوره در خصوص فروش محصولات در سایت نیز به صورت چت متنی فعال است هرچند توییتر و لینکدین نیز فعالیتها را انعکاس میدهند اما هنوز در حیطه پاسخگویی قرار ندارد.
سامانه پاسخگویی آنلاین به عنوان مکمل فعالیتهای مشاوره و خدمات فعال شده است و بخشی از پروژه community اسنوا خواهد بود. سیستمهای پرسش و پاسخ و همچین توسعه سیستم سوالات متداول از بخشهای دیگری است که به زودی فعال خواهد شد.
علیرضا حاتمیمدیر روابط عمومیاسنوا در خصوص این پروژه گفت: ما درک میکنیم که انتظارات مشتریان ما متفاوت از گذشته است. ابزارهای ارتباطی ارتقا یافته اند و مخاطبان نیز با انتظارات را با ابزارهای جدید منطبق کرده اند. بنابراین ما نیز به دنبال تحول در نوع ارتباطات خود هستیم.
وی ادامه داد: این مسیر آزمایشی به ما نشان خواهد داد که تا چه اندازه در خصوص شناخت نیاز مخاطبان خود در این حوزه دقیق بوده ایم و گامهای بعدی ذیل این بازخورد ادامه خواهد یافت.