امکان تجربه 30 روزه ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک

تحقیقات نشان می دهد که اغلب ایرانیان همچنان با برندهای ساخت داخل ایران به دلیل منطقه تولید، مشکل دارند. این مشکلات ناشی از چالش‌هایی بوده که در طول زمان به صورت یک تصویر ذهنی شکل گرفته است. این در حالی است که تجربه استفاده از محصولات اسنوا توانسته با آنچه مخاطبان بر اساس منطقه جغرافیایی تولید آن فکر می‌کنند، بسیار متفاوت باشد. به عبارت دیگر مشکل در عدم تجربه محصول و پیرامون حجم نظرات متفاوت پیرامون آن است که می‌تواند منجر به سردرگمی در انتخاب و خرید باشد. در این میان بهترین مسیر تجربه واقعی محصول در شرایط واقعی مصرف‌کننده است.

اسنوا تا کنون سعی کرده است تا با حداکثر تعهدات خدمات پس از فروش خود با نام «انتخاب الکترونیک» به مشتریان نشان دهد که می‌توانند بر روی این برند، حساب ویژه را باز کنند و ریسک خرید این محصولات را تا حد زیادی کاهش دهند اما به نظر همچنان این موضوع نیازمند اتفاقات جدیدتر است.

بنابراین اسنوا تصمیم گرفته است پیشنهادی جدید را برای مخاطبان خود داشته باشد. در این پیشنهاد مشتریان فرصت خواهند داشت تا به مدت 30 روز پس از نصب، آن را تست کرده، عملکرد های واقعی آن را مشاهده کنند و تصمیمی دقیق‌تر برای نگهداشت آن داشته باشند؛ در صورتی که به هر دلیل از عملکرد آن رضایت نداشته و آن را متفاوت با امکانات معرفی شده بیابند، می توانند اجازه دهند تا اسنوا آن را به کارخانه بازگردانده و در چرخه دیگری استفاده کند.

این تجربه صرفا ویژه ماشین های لباسشویی اتوماتیک با هر دو نوع خرید حضوری و اینترنتی خواهد بود و برای استفاده از این تجربه، شرایط خاصی نیز در نظر گرفته شده که در این صفحه (امکان تعویض ماشین لباسشویی تا ۳۰ روز بدون قید و شرط)، شرایط آن معرفی شده است.

اشتراک‌گذاری