جاروبرقی اسنوا رویال، ساده ولی کارآمد

جاروبرقی رویال محصول جدید اسنواست که با نگاهی به آینده وارد بازار لوازم خانگی کشور شده‌است. این محصول دارای رنگ آمیزی دو پوششه برای افزایش استقامت و کیفیت رنگی بالاتر نسبت به رقبای خود در بازار است. رنگ های این جاروبرقی آبی، قرمز و خاکستری ست و از کیفیت بالایی برخوردار است. سیم آن 8 متری  بوده و با قدرت مکش 550 واتی آن توانی بیشتری از سامسونگ کویین و فیلیپس 9170 در اختیار شما می گذارد و نیازهای مخاطبان را برای هرگونه سطحی فراهم می کند. البته این قدرت نیز به لطف پیچ تنظیم، قدرت را می توان برای سطوح مختلف، کنترل کرد. فیلتر HEPA نیز باعث کنترل ورود ذرات گرد و غبار و آلودگی که توسط جاروبرقی جذب شده اند، به محیط می‌شود.

موتوری با قدرت بهتر

موتور قلب هر جاروبرقی است و تعیین می کند که چقدر خوب کار کند. یک جاروبرقی با کیفیت بالا طول عمر بالایی خواهد داشت و به راحتی مانند جاروهای با کیفیت پایین تر خراب نمی شود. با این حال، یک مبادله آشکار وجود دارد: مکش بالاتر به معنای عملکرد بهتر است. اگر به دنبال عملکرد بی صدا یا چیزی سبک وزن هستید که بتوانید هنگام تمیز کردن پله ها و پرده ها به راحتی آن را حمل کنید، به جای یک مدل عمودی با قابلیت مکش قوی، جاروبرقی کوچک سیلندر اسنوا را انتخاب کنید.

قدرت مکش بالاتر

قدرت مکش یک جاروبرقی به عوامل زیادی از جمله ساختار خلاء، اندازه موتور و قطر شلنگ بستگی دارد. یک موتور کوچکتر ممکن است کارآمدتر از یک موتور بزرگتر باشد. یک موتور کارآمد انرژی کمتری مصرف می کند و در نتیجه سازگارتر با محیط زیست خواهد بود.

علاوه بر این، عوامل دیگری نیز وجود دارند که به میزان خوب تمیز کردن کف‌ها یا فرش‌ها توسط جاروبرقی کمک می‌کنند: مواد سازنده و اندازه‌ها/انواع برس.

قدرت جاروبرقی را می توان برحسب فاکتورهای زیادی مانند قدرت مکش (وات هوا)، ظرفیت گرد و غبار و فیلتر (هپا)، بدون کیسه یا با کیسه، نوع برس، وزن و موارد دیگر اندازه گیری کرد.

مکش یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر جاروبرقی است که به شما کمک می‌کند کثیفی را از روی فرش، کف و غیره تمیز کنید. مکش زمانی انجام می‌شود که هوا به نازل جاروبرقی جریان می‌یابد و یک محیط خلاء جزئی ایجاد می‌کند که به مکش کمک می‌کند. ذرات کثیفی روی سطح کف یا فرش و غیره

صدای کمتر

جاروبرقی اسنوا محصولی کم صدا به شمار می رود. صدای حاصل از این وسیله 75 دسیبل است و بنابراین با چنین قدرت مکشی، یک جاروبرقی آرام محسوب می شود.

تعهد بیشتر

ما در کنار تمام مزیت‌های جاروبرقی رویال اسنوا برای این محصول نیز خدمات پس از فروش SLA را فعال کرده‌ایم و در کنار ضمانت 2 ساله، خدمات بازگشت 30 روزه و تعویض 3 ماهه را نیز در نظر گرفته‌ایم. بنابراین اگر شما این محصول را خریداری کردید و پس از سی روز از آن راضی نبودید می توانید محصول را عودت دهید یا حتی پس از گذشت سه ماه تعویضش کنید.

این جاروبرقی در حال حاضر با قیمت 3.970  در ایران عرضه می‌شود که نسبت به محصولات مشابه، ارزان محسوب می‌شود.