خشکشویی را به خانه بیاورید

ضرورت رهایی از مشکلات متعدد شستشوی لباسها موجب شد تا در ساخت ماشین لباسشویی‌های نسل هوشمند، کارایی در کنار راحتی قرارگیرد. به عبارت بهتر smart washer ها ضمن پیچیدگی فرایند، به راحتی توسط هر فردی با سواد معمولی، قابلیت استفاده دارد. در چنین شرایطی فرد قادر است تا البسه و ملحفه خود را در ماشین لباسشویی  هوشمند بیندازد و نتیجه مطلوب را به تماشا بنشیند.

 سفیدی ،پاکیزگی، رفع لکه‌ها ،ثبات رنگ، چروک کم، رنگ ندادن از جمله مواردی است که در ماشین لباسشویی‌های هوشمند در نظر گرفته شده‌است تا در کنار پاکیزگی،  کیفیت البسه نیز حفظ شود.. ماشین لباسشویی هوشمند اسنوا درکنار تحقق این هدف، در هزینه خانوار نیز صرفه‌‌جویی می‌کند.

 انتخاب خودکار برنامه مناسب شستشو

ماشین‌های لباسشویی نسل جدید از این هوشمندی برخوردار است که توجه به لباسی که در آن ریخته می‌شود، برنامه مناسب را انتخاب و ماشین به صورت خودکار شروع به کار کند. به عبارت بهتر، این قابلیت قادر است شما را در انتخاب بهترین برنامه برای لباسشویی راهنمایی و باکیفیت‌ترین نحوه شستشو را با توجه به جنس پارچهپیشنهاد دهد.

در بسیاری از موارد شما دچار این مشکل هستید که چه برنامه‌ای را باید انتخاب کنید. دکمه‌های موجود در ماشین لباسشویی نیازمند این است که شما در زمینه پارچه کمی تخصص داشته باشید. همین «عدم تخصص»موجب شده است که بسیاری از ما نتوانیم از دکمه‌ها و درجات ماشین لباسشویی استفاده کنیم. به ندرت می‌توان افرادی را پیدا کرد که در زمینه «بکارگیری» برنامه‌های ماشین لباسشویی از مهارت کافی برخوردار باشد. همین عدم تسلط و عدم آشنایی نسبت به این برنامه‌ها موجب شده تا تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود و خود ماشین در این مورد بتواند تصمیم‌گیری کند.

سنسورهای پیشرفته برای تشخیص حجم لباسها

زمانی که لباس‌ها در داخل محفظه دیگ ریخته می‌شود از طریق سنسورهای پیشرفته‌ایی که در بخش‌های مختلف دستگاه ماشین لباسشویی اسنوا تعبیه شده است  میزان بارگیری(حجم البسه) و جنس و الیاف البسه شناسایی می‌شود. حسگرهای موجود در دیگ، درصد ظریف و نازک بودن یا ضخیم بودن و حتی مقاومت و حساس بودن جنس پارچه دربرابر دما را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک برنامه مناسب را تنظیم می‌کند. درواقع براساس جنس و رنگ لباس فرایند شستشو انتخاب و الگوی شستن و برنامه‌های انتخابی ثبت می‌شود و برحسب پارامترها و داده‌های سنسور، مدت زمان مناسب خودکار برای شستن البسه انتخاب می‌کند. همچنین ماشین لباسشویی‌های هوشمند این قابلیت را دارند که البسه موجود را وزن کرده و براساس وزن البسه برنامه را انتخاب کند. وجه تمایز ماشین لباسشویی اسنوا این است که درجه آب با توجه به«وضعیت البسه» و« میزان کثیفی» انداخته شده در دیگ، انتخاب می‌شود. به همین دلیل تجربه ناخوشایند، خراب شدن البسه به دلیل گرمای زیاد یا شسته نشدن به دلیل دمای پایین آب را هرگز تجربه نخواهید کرد. 

بخارشور کردن لباسها

ماشین لباسشویی هوشمند اسنوا دارای قابلیت‌های بسیاری است که از آن جمله می‌توان به  وزن کردن و تشخیص حجم البسه، شناسایی رنگ البسه، تشخیص دفعات آبکشی، کنترل میزان مصرف شوینده، عدم چروک شدن لباس‌ها، افزایش طول عمر البسه، کنترل شستشو از راه دور، تنظیمات خودکار، تشخیص دمای مناسب برای شستشوی البسه اشاره کرد. این مزیت‌ها باعث شده است که در بازار رقابتی لوازم خانگی، این محصول مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد.

ماشین لباسشویی هوشمند اسنوا همچنین این امکان را دارد که مواد شوینده و نرم‌کننده را با توجه به کثیفی، جنس و رنگ البسه توزیع کند. اگر مواد شوینده کم باشد به شما هشدار داده و شما این امکان را خواهید داشت که مواد شوینده اضافه کنید. 

به گفته اسنوا برخی از این ماشین‌ها در آینده قابلیت «بخارشور کردن» را نیز کسب خواهند کرد. در این قابلیت با خروج بخار بهداشتی از کف محفظه دیگ، البسه ضدعفونی می‌شود. از این طریق، ۹۹ درصد باکتری‌ها و میکروب‌های مضر نابود خواهند شد.

تمام مزیتهای ماشین لباسشویی هوشمند اسنوا در کنار کنترل از راه دور موجب شده تا این ماشین‌ها هر روز بیشتر در مدار تولید قرار گرفته و بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند به ویژه اینکه این ماشین لباسشویی قادر است تا خودش برنامه مناسب و درجه آب مناسب را انتخاب کند و همین بسیاری از دغدغه‌های شما را حل خواهد کرد.