ما روزانه در تلاشیم تا درک بهتری از مشتریانمان بدست آوریم. چه میخواهند، به چه چیزی واکنش نشان میدهند و چگونه آن را میخواهند بدست آورند.
مهمترین نقطه برای درک این موضوع، فروشگاههای ماست که هم اکنون بیش از ۱۵۰۰ نقطه در ۴۵۰ شهر ایران است و ما تلاش میکنیم در آنها «تجربه» ای مطلوب از اسنوا، شکل گیرد. از محیط آن، اطلاعات و شیوه انتقال و همچنین راحتی دسترسی و استفاده از امکانات آن. چرا که ما میخواهیم بخشی از مسیر «زندگی» مشتریانمان باشیم و هر روز به دنبال، تعامل بیشتر و یادگرفتن عمیقتر از آنها هستیم.
نقطه مهم در این مسیر آن است که ما چشمانی باز به روی انتظاراتشان داشته باشیم و مرکز مانیتورینگ ۳۶۰ درجه ما کمک خواهد کرد تا بیشتر ببینیم، بشنویم و یادبگیریم.
مرکز مانیتورینگ اسنوا به صورت شبانه روزی، تمامی فرآیندهای نقاط فروش را رصد و دادهها را برای تحلیل، به سیستمی مرکب از منابع انسانی و هوش مصنوعی تحویل خواهد داد. این تحلیلها به تیمهای مختلفی کمک خواهد کرد تا بتوانند نقاط ضعف و گلوگاهها را شناسایی و برنامههای دقیقتری برای عبور از آنها تعریف کنند.